Diesel-kopia

En settertik som lämnades till Hundstallet här i dagarna på grund av att ägarna skulle flytta utomlands var så himla lik Diesel att jag knappt trodde mina ögon. Helt otroligt :) 
Jag hade jättegärna tagit henne om jag inte hade någon hund alls. Med tanke på att jag har Hippie och inte tänker kastrera honom, varken kemiskt eller på riktigt. Och sedan ska jag ju snart flytta till en lägenhet.
Som väntat så blev settertiken omplacerad rätt fort så hon fick nog ett bra hem. Tyckte bara så synd om henne att ägarna ville flytta utomlands utan henne. Jag skulle aldrig flytta utomlands utan Hippie, då skulle jag hellre vänta eller i värsta fall ta med honom :)
 
Sedan är jag ju lite rädd för att skaffa en renrasig setter igen. Men det kanske jag kommer över om några år. Så vem vet, någon gång i framtiden, när jag bor i ett litet hus på landet, kanske i de norrländska skogarna, så kommer jag nog ha en rödtott till, om inte en renrasig så åtminstånde en blandras :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0