Hundön 10/8 2015

Idag åkte jag och Lovisa med vovvarna till Drottningholm för bus!
Det blev liksom lite ändrade planer, Drottningholm lät helt enkelt mer lockande än Djurgården :)
 
Vaknade till detta, Söta Kessie :)
 
En glad Hipster på bussen mot Drottningholm
 
Pixie hoppas på godis ;)
 
Bus på g :)
 
Hippie tog sig två dopp faktiskt, ena fick jag på bild, men den vill ju såklart inte samarbeta med mig. Gullvovven simmade till och med :P Får se om jag lyckas lägga upp den bilden imorgon :)
 
Efter att hundarna fått springa av sig så åkte vi till Brostugan för mat och fika. Jättegott!
 
"Kan man få smaka nåt eller?"
 
"Inte? Fan vad tråkiga ni är..."
 
Fler bilder finns på Lovisas blogg som ni hittar under "Länkar" :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

En toppen dag vart det <3

Svar: Verkligen :-)
Sofia

2015-08-11 @ 01:52:16
URL: http://fairypixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0