Snart min sista semestervecka

Eller ja, på ett sätt så har den ju redan börjat eftersom jag inte jobbar imorgon :) 
 
Vad är planen då? 
 
# Idag, lördag kväll: Jobbade hela dagen, men ska spendera kvällen hos mamma och pappa och titta på mina inspelade serier på Tivo-boxen. Stackarna kommer inte kunna ha Tivo när de flyttar och automatiskt blir jag drabbad. Jag skulle självklart kunna skaffa Tivo, men är man snål så är man. Har ju ingen TV eftersom jag INTE tänker betala den sjukt höga TV-avgiften (vem vill paya över 2000kr/år för 1:an, 2:an, 4:an och möjligtvis 6:an? Inte jag i alla fall). Hur som helst... Får se om jag sover över eller inte :) 
 
# Imorgon, söndag: Förmiddagen spenderas med kaninerna, småtjejerna och Naruto eftersom Lovisa har Suki hos sig :) Och jag förstår inte varför Narutos förra ägare inte ville ha kvar honom, han är hur snäll som helst, helt sjukt snäll och inget skvättande heller (trodde att han skulle revirskvätta eftersom jag har honor) <3 Men han är ju tonåring så lite fuffens kan han säkert ha för sig, han har dock inte visat mig något sådant, men det växer han ju ifrån hur som helst :) 
På eftermiddagen ska jag nog åka till Lovisa för att hälsa på min fina Suki och då blir det nog en och annan film + god mat som vanligt :) 
 
# Måndag: Promenad på Djurgården med Lovisa och alla hundar är tanken. Pudel kanske också får hänga på för sådant tycker han om. Vi kanske till och med hittar någon snofsig pudel-flicka åt honom :P Jag som inte gillar värme hoppas på en sval dag så att jag inte dör av värmeslag, men vi får väl se hur det blir med det...
 
# Tisdag: Följer med mamma och pappa när de ska skjutsa syrran till Örebro. Varför det kanske ni undrar? Det får ni helt enkelt se då :P 
 
# Onsdag: Gröna Lund med Lovisa! :D 
 
# Lördag: Jag, Alma och Paola har känt varandra i 10 år i år så vi ska alltså fira 10-års-jubileum :D Helt sjukt vad tiden har gått fort :O Och i år skulle ju Diesel ha fyllt 10 år han med, min fina Dieselbabe <3
 
Kika in i dagarna som kommer för att få lite djupare uppdateringar om min och Hippies semester :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0