Frisk tjej på 3,75 kg :D

Suki hos veterinären i torsdags gick hur bra som helst. Hon var ascool som vanligt och tyckte att det var spännande på bordet. Att veterinären tog på henne var inga som helst bekymmer och vaccineringen som passades på att ges var nemas problemas. Hon slickade mig till och med på handen! Det har hon inte gjort tidigare så jag blev glatt överraskad :) Coolare kanin får man ju leta efter :P 
 
 
Så nu är hennes fina veterinärintyg skickat till Agria så att hon kan få en försäkring :) 
 
Väl hemma igen så var hon rätt trött, men inte så här trött som jag hittade henne i går, söndag, morgon:
 
Helt slut eller vad? Men då hade hon ju röjt omkring i buren ett tag.. Det är inte lätt att vara kanin <3
 
Eftersom jag jobbat hela helgen så har hon inte fått komma ut i sele så hon verkar lite otålig helt enkelt. Men idag  måndag, är jag ledig och då ska hon få komma ut en sväng. Förhoppningsvis så blir hon nöjd :)
 
Men nu så är det god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0