Hundkul helg hos Lovisa

Efter att ha fixat till Sukis nya bajslåda(so m för övrigt funkar väldigt bra) åkte jag och Hippie hem till Lovisa på fredagskvällen. Då blev det självklart god mat och serier innan vi gick och la oss. Gamla som vi har blivit så blev det rätt tidigt :P
 
På lördagskvällen fick hundarna busa runt på en fotbollsplan en stund innan Lovisa gömde godis i en lekställning så att de fick jobba lite med hjärnan. Det var väldigt uppskattat och hundarna var väldigt trötta efteråt :) 
 
Trött lillvovve :3
 
Pixie och Kessie var fortfarande lite busiga :D
 
Men Hippie var trött och frusen <3
 
Självklart så avslutade jag och Lovisa kvällen med god mat, serier och filmer :) 
 
Hundarna var så himla trötta i morse, Hippie snarkade ända fram till halv 12, lillvovven. Jag trodde att han skulle väcka mig tidigare, min lilla tröttis <3 
Efter en god frukost/lunch fick jag och Hippie skjuts hem med Lovisas pappa som skjutsade Lovisa, Pixie och Kessie hem till dom :) 
 
Nu är en väldigt bra hundhelg slut :( Men det kommer ju flera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0