När pälsklingen/-arna inte mår bra...

 
Det märks att Hippie inte mår riktigt 100 %. Han visar det genom att vara lite nedstämd, inte lika glad som han brukar vara. Typ ledsen. Men mat och godis löser allt. För en stund i alla fall. Stackars lilla vovve ♡
Han ska tillbaka till veterinären idag, om någon timme för att vara exakt. De ska titta på prostatan med ultraljud. Förhoppningsvis så är de inte korkade och tittar även på kissblåsan och möjligtvis även njurarna för att verkligen kunna säga att han inte har några stenar någonstans, även om inte veterinären trodde så mycket på just urinsten eller njursten. Men man kan ju aldrig vara säker...
 
Eftersom jag jobbar idag så åker pappa med honom. Så får han vara hemma och vila sen eftersom jag misstänker att de kanske måste ge honom lugnande eller så. Men han kommer vara duktig, lillhjärtat. 
 
Han är ju mitt lillhjärta, så jag kan ju inte låta bli att vara lite orolig, fast det troligtvis kommer gå bra. Men så är det ju alltid när ens pälskling/-ar inte mår bra. Dom är ju så mycket mer än "bara en hund", " bara ett husdjur" etc. De är familjemedlemmar, oavsett vad andra säger, alltså icke djurmänniskor..
 
Kom ihåg att en människa aldrig kan älska dig som ett djur kan ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0