"Fredag och lördag är fucka ur time asså"

Folk säger helkonstiga saker alltså...
 
Spenderade helgen hos Lovisa då det kändes som en bra idé och idag så åkte vi till Drottningholm och Hundöarna (eller heter det Hundön nu eftersom de har flyttat på en av grindarna så att bara ena ön är inhägnad...) så att hundarna skulle få springa av sig lite. Extremt uppskattat måste jag ju säga, Hippie och Kessie jagade varandra hur länge som helst och ett dopp blev det också för Hippies del :)
Jag har en väldigt nöjd vovve brevid mig i soffan, som bara för att jag skrev det flyttade sig till fåtöljen i protest... Mitt lillhjärta alltså... 💞
 
Bilder från Hundöarna/Hundön? finns i alla fall på Lovisas blogg (som jag konstigt nog inte kan länka till just nu, men tryck på Lovisas namn under "Länkar" om ni vill se bilderna) då jag helt glömde bort att ta lite bilder med mobilen :P 
 
Imorgon är en ny vecka fylld med jobb igen efter några dagars semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0