Hippie - Tratt = Glad lillvovve

Lördag blev Hippies sista tratt-dag. Såret ser fint ut och det verkar som att stygnen håller på att försvinna av sig själva, vilket de ska göra :) 
I lördags stod jobb på schemat. Efter det åkte jag och Hippie till Lovisa för det vanliga; god mat, serier och filmer. En trattlös Hippie fick plats under sängen, en tratt-Hippie fick knte plats under sängen så trattlös blev han och har varit sen dess :D
 
I söndags eftermiddag åkte Lovisa, jag och alla vovvar in till Zinkensdamm där de har en alldeles utmärkt inhägnad rastgård. Efter lite spring där begav vi oss vidare till Långholmen så att hundarna fick chansen att bada. Det var väldigt uppskattat och Hippie hade mer än gärna velat rusa runt och busa med Kessie, men jag vågade inte släppa honom. Främst på grund av att hans sår fortfarande läker, men även för att han inte alltid lyssnar... Han fick dock bada lite i alla fall :)
 
Jag hade inte med mig mobilen så det blev inga bilder för min del, me  självklart har jag andra bilder att bjuda på:
 
Morris som Lovisa passar, tokunderbart snäll vovve 😍
 
Nyvaken lillvovve 
 
Som fortfarande är väldigt trött 💞
 
Undrar om tratten hjälpte till att skärma av lite ljud, för Hippie var väldigt skällig på jobbet idag... Men det går nog över om någon dag :)
 
Pudel fick faktiskt följa med hem till mig och Hippie idag, det var inte uppskattat. När vi skulle gå och möta mamma och pappa var den enda gången han visade någon form av glädje... 
 
Olyckligare hund får man nog leta efter... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0