Midsommarafton 2015

Blev bjuden på midsommarlunch hemma hos Lovisas föräldrar, vilket var väldigt gott :) Hippie fick stanna hemma hos mamma och pappa då både Fjant och en hanhund som Lovisa passar skulle vara med. Bättre för både Hippie och mig då vi båda kunde koppla av :) 
 
Efter lunchen tog vi en promenad med hundarna på golfbanan innan det var dags för mig att gå hemåt igen. 
 
Resten av dagen/kvällen str.cktittade jag på Netflix-serien From dusk till dawn som jag helt enkelt inte kunde sluta se avsnitt efter avsnitt. Klockan lyckades dock övertala mig om att gå och lägga mig mär den visade 02.00. Ska väl börja titta på avsnitt 6 eller 7 av 10 och även om jag verlligen måste se klart på serien så är det ändå en del av mig som undrar hur fan de lyckades hitta på 10 avsnitt á 44 minuter när originalet (filmen ) är på 108 minuter totalt, men de gör det väl och skådisarna kan sina grejer. Vem kunde tro att Wilmer Valderama (Fez från That '70s Show) kan spela bad ass? Och riktigt bra dessutom! Helt klart sevärd serie, men jag har ju fortfarande inte sett klart den så risken finns ju alltid att jag inte kommer gilla hur den slutar... Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0