Några dagar semester

Nu har jag några dagar semester igen. Har kunnat sova hemma hos kaninerna några nätter då mamma och pappa har kommit tillbaka från Cannes. Sedan så har Amanda Pudel hos henne så det är lugnt och skönt hemma hos mamma och pappa. I alla fall till typ imorgon...
 
Passade på att ta några bilder på Suki i hennes inhägnad igår :) Tyvärr så tar hennes kattlåda med tak väldigt mycket plats så det rosa söta bordet som jag köpte på Ikea får inte plats :( Men det gör inget egentligen. Hon sitter gärna på den och även på tvättkorgen som jag använder som höhäck till henne. Har satt fast den med ett buntband i kompostgallret så att den inte kan välta.
 
Min fina tjej håller koll på mig, kanske kan det serveras något gott :)
 
Lite oreda med en massa hö på golvet (och en billig dörrmatta från Ikea) I nedersta vänstra hörnet skymtar kattlådan
 
Det är najs att slappa på ett svalt golv när det är varmt, min "lilla" Kaosprinsessa
 
På torsdag så ryker Hippies kulor. Testiklar är ju den korrekta termen visserligen...
Det kommer nog att gå bra, han är ju frisk och en hund, inte en kanin (vila i frid Tiny <3)... Nej, skämt åsido så är jag självklart lite nervös, ska lämna in honom klockan 8.00 och hämta honom på eftermiddagen så det kommer kännas jättekonstigt att åka hem emellan utan honom. Men det är ju för hans eget bästa. Jag vill ju inte att hans prostataproblem ska komma tillbaka när man kan göra något åt saken.
 
Snart är det god natt, det är en ny dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0