Fint ljus, sålt hus och mätkväll

Förkyld som jag är så var det riktigt tur att jag var ledig idag. Jag lyckades faktiskt sova till 11 till och med. 
 
Det var fint väder och jag har lite dåligt samvete över att jag inte passade på att ta ut Suki en sväng, men det blev inte så. Det kommer tydligen bli halvtaskigt väder i helgen så jag skulle ha passat påidag, men jag orkade verkligen inte... 
 
Mamma och pappa fick huset sålt idag, de ska ju också flytta, fast i höst då, men det är inget fel med att vara ute i god tid :)
 
I eftermiddags så var det "mätkväll" så jag fick se min lägenhet för första gången. Inte illa måste jag säga, men den känns mindre än vad jag trodde att den skulle kännas... Men har man bara fått titta på en ritning i typ 3 år så är inte det så konstigt egentligen. Den är väldigt öppen och det är jag väldigt nöjd med, däremot så är gången som leder till alla lägenheterna på våningsplanet väldigt smal... Det känns lite studentkorridor-aktigt på grund av det, men jag har ju inga planer på att spendera någon tid i dom korridorerna mer än att gå till tvättstugan samt ta hissen eller det separata trapphuset upp eller ner. Troligtvis trapphuset oftare än hissen, hissen blir säkert väldigt populär eftersom huset ändå är 16 våningar högt... 
Hur som helst så är det mindre än en månad kvar tills jag ääääntligen flyttar :D 
 
Två bilder på Hippie i solljuset idag:
 
<3
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0