Kaninbus och kaninkaos

Hippie checkar in Narutos toalåda - kaninpluttar är gott :)
 
Naruto hittade en hel påse med gott :D
 
Kaninbebisar är det söööööötaste som finns 💞 💞 💞 💞
 
I fredags efter jobbet åkte jag och Hippie hem till Lovisa för att umgås, käka och kolla på film, men även för att kolla på kaninungarna som hade öppnat ögonen :) De skuttade även omkring lite och sträckte på sig och gäspade. Så underbart söta! Hade jag haft plats så hade jag så otroligt gärna velat ha den svartvita honan ;) 
 
Frassen Naruto fick komma ut och skutta lite vilket Hippie tyckte var roligt, men det bästa var ju att det var fritt fram till hans toalåda :P Jag längtar så himla mycket tills Suki kan skutta runt fritt i min lägenhet :D
 
Precis innan jag och Hippie skulle åka hem så hade alla kaninungarna irrat sig ur boet och vissa skuttade omkring bland de vuxna, medans resten låg i en hög precis utanför boet för de hittade ju inte tillbaka själva. Så det var bara att flytta in dom igen. Men gud vad söta de var när de skuttade runt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0