Utkörda - lite längre denna gång

I lördags flyttade jag och pappa över Suki till grannarna som gick med på att passa henne när vi blev utkastade. Jag och Hippie åkte sedan till Lovisa. Jag hade gärna tagit med Suki till henne, men det är ju redan lite fullt där ;) God mat, film, trevligt sällskap och ninisar i massor :D Vi rotade även fram hindrena och lät Tiny hoppa lite. Det gick faktiskt rätt bra för att vara fösta gången, och han är ju inte så gammal än så det är bara att fortsätta träna. Men det gör inget om han inte blir någon riktig hoppfantast. Han kommer alltid vara min hoppfantast :)
Hur som helst så stannade vi till igår, när vi var välkomna hem igen. Tack för att vi fick stanna hos dig, Lovisa :D
Ikväll får även Suki komma hem då det blev så sent igår att hon fick stanna hos grannarna. Det var faktiskt väldigt konstigt att inte höra Kaosprinsessan inatt... 
 
Några bilder från helgen:
 
På väg till Lovisa med en trött vovve 💞
 
Kessie tycker att det är sovdags 💞
Hippie säger gog morgon 💞
 
Tyvärr inga bilder på ninisarna den här gången, men det lär bli fler en annan gång, de är ju så sjukt söta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0