Välkommen hem fluffboll utan namn <3

Jahap, detta inlägg skulle publiceras den 13 maj kl 20.27, men inte ser jag det inte. Är det bara jag som är blind eller har blogg.se fuckat ur? Jag varnar dig blogg.se, en gång till och jag byter bloggportal. Seriöst.
 
10/5
Pappa skjutsade mig till Västerhaninge för att hämta hem denna lilla sötnos. Hon hittades tillsammans med syskon, mamma och en massa andra kaniner övergivna i skogen... 
 
Inte världens bästa bild, men såhär ser hon ut <3 
 
Hon har inte riktigt fått ett namn än, hon kallades för Älva, vilket är jättefint, men det blir ju så svårt för andra att veta vad man menar när man säger namnet. Menar man älva som i det övernaturliga väset eller menar man elva som i nummer elva? Ni fattar :) Så jag ska försöka komma på något bra och har några förslag som jag bollar emellan så vi får se hur det blir :) 
 
Hon och Baby kommer överrens, Baby är den som bestämmer <3 
 
20/5
Här kommer en uppdatering eftersom det faktiskt har gått lite mer än en vecka sedan hon kom hem :)
◇Hon är fortfarande fluffig, men helt tovfri tack vare Lovisa som passade dom när jag följde med upp till mormor i slutet av förra veckan, men jag kunde inte hämta hem dom förrän igår :)
◇Hon och Baby kommer fortfarande överrens, men hon är fortfarande rätt så feg när det kommer till beröring och så.
◇Att ta något från handen är inga som helst problem och ikväll fick jag reda på att hon är en sucker för morot (och att Baby inte alls gillar morot, haha) :D
◇Och hundar är nemas problemas :) 
◇Däremot så är hon fortfarande namnlös, men det lutar åt ett namn som jag kom att tänka på lite mer i slutet av förra veckan, fast det alltid varit en av favoriterna, men den som lever får se (i detta fall läsa) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0