Omkringskjutsad och bortbjuden

I torsdags åkte jag och Hippie till Svanstippen en sväng då vi skulle ut på road trip med Paola.
Paola passade på att raka Hippies nos så att man ser hans ögon igen, tack Paola :D
 
Ett så otroligt fint foto av min cooling <3 
 
 
Till lunch blev det Subway från Täby Centrum, men alltså, så stressade de var där, och skrek till kunderna för att de själva inte hörde något... Så himla otrevligt och jag förstår inte dom som faktiskt satt där och åt; kunde de ens höra sina egna tankar i kaoset? 
 
På fredagen bar det återigen iväg till Svanstippen då jag och Paola skulle shoppa. Besvikelsen var total när vi inte hittade någonting av intresse ( förutom jeansen jag var ute efter). Totalt slöseri med tid, men men... Hippie fick sitta i bilen så länge, vilket han klarade galant :) 
 
I lördags var vi bortbjudna till Karro och det var väldigt trevligt. Vi hade jättekul och Hippie var jätteduktig som vanligt och var lugn som en filbunke hela kvällen. Däremot tyckte han att det var en bra idé att demonsrera exakt hur hans fisar luktar... inte lika uppskattat om man säger så...  Men tack för att vi fick komma, även om det pga fisarna säkert var sista gången :)
 
Bilder från kvällen (och ja, endast på Hippie): 
 
Utkastad från köket, men ligger ändå så att han syns ifall någon skulle tycka att han är värd en köttbulle...
 
Eller typ hela paketet... Man kan ju drömma i alla fall ;)
 
<3
 
Har det gosigt hos Johanna :)
 
Hon var en klar favorit minsann :) 
 
Gullis <3
 
Jag har en så jäkla cool hund som pallar typ vad som helst <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken sötnos! :)

Svar: Tack :)
Sofia

2015-11-09 @ 04:32:07
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0