"Power & Chaos"

Egentligen bara kaos...
 
Det är kaos hemma hos mig. Det har visserligen varit kaos sedan jag flyttade in, men nu är det extra mycket kaos. Att det ska vara så svårt att sätta dörrar på en garderob?! Inga fler garderober från Ikea säger jag bara...
 
Hur som helst så dök faktiskt de nya burarna upp förra fredagen, wiie! Synd bara att allt man ska bygga ihop kräver två personer så burarna är fortfarande i sina lådor :(  Jaja, en eller två veckor till i kaos gör väl ingen skillnad så den som lever får se hur fint det blir när burarna och garderobsdörrarna är fixade :)
 
Det enda som saknas sedan är lite andra förvaringsmöjlighetet i badrummet, två tavlor på väggarna (lagom är bäst) och persienner i fönstren, men allt i sinom tid. Jag kanske kan önska mig hjälp i julklapp, jag önskar mig ju inget annat faktiskt. Eller jo, ett hus mitt ute på landet med inhägnad stor tomt, men dit kommer jag så småningom :)
Diesels vitrinskåp är i alla fall fixat (och dörren på den kunde jag minsann sätta upp själv). Det blev jättefint <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0