Dags att få tummen ur på riktigt

Sukis inhägnad är isärplockad och gardinstängerna över fönstren är uppsatta så det enda som ska göras nu är:
 
# Fixa hos Baby och Rosetta så att de slipper ha sin hage vid de franska balkongdörrarna för att sedan, när jag hittat en fin träbur, ändra om så att det ser lite mer civiliserat ut hemma. Även om kompostgaller är en av de bästa uppfinningarna någonsin så är den ju inte direkt den vackraste...
Fixade det idag faktiskt, ändrat om alltså, ingen träbur än tyvärr, måste fundera ett tag till om de faktiskt trivs ihop ordentligt eller om de skulle må bättre utan varandra. Rosetta är ju så himla dominant mot Baby... Är inte hundra procent nöjd med inhägnaden, men de verkar nöjda i alla fall och det är ju huvudsaken <3 
 
# Inhandla en hörngarderob till klädkammaren så att det inte ser ut som ett bombnedslag där inne. Hippie ska få en egen liten "garderob" på hjul där han kan ha sina kläder, koppel, selar och halsband så att allt är samlat på ett ställe :) 
 
# Inhandla ett vitrinskåp till Diesels minnessaker så att de står stadigt och skyddade mot damm. 
 
# Inhandla ett högskåp och/eller ett tvättskåp till badrummet.
 
# Kanske inhandla en byrå till hallen för tex. bajspåsar och hundgodis, men har inte bestämt mig än... 
Förhoppningsvis fixas dessa fyra punkter till helgen då det förhoppningsvis blir en trip till Ikea imorgon, fredag, eller på söndag :) 
 
# Sälja de böcker jag inte vill ha kvar och en massa annat som bara står. Får ta en helg då jag tar kort på grejerna och lägger ut ett säljalbum på facebook... 
Får se när jag har tid för detta, men det skulle ju vara bra om det blir inom en snar framtid i alla fall, typ senast nyårsafton :P Den som lever får se ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0