Långpromenad, Zoorf-mässa och en nervös Hippie

Jag och Hippie gick på långpromenad i fredags och hamnade vid Bromma sjukhus av alla ställen. Vi hittade även en Ica-butik som vi inte sett förut, inte för att jag tror att jag kommer gå dit, men det kan ju vara bra att veta att den finns. Typ som sjukhuset... 
 
 
I lördags var det Zoorf-mässa så Hippie fick sova över hos mamma och pappa fredag-lördag. Det var riktigt roligt att gå på mässan och det fanns mycket att titta på, men tiden gick fort (som den hör när man har roligt) och helt plötsligt var klockan 17 och mässan stängde. 
Dimmigt som det hade varit hela dagen så tog jag denna bild på Scandic Victoria (det är väl så hotellet heter?):
 
 
Hippie blev jätteglad när jag kom för att hämta honom, vi åktevintr hem förrän 23, men han blev riktigt hlad att se mig. Eftersom han hade fått nallen med sig så ville han såklart bära nallen på väg hem till Lovisa. Jag skulle kolla om det hade dykt upp kaninungar, men det hade det inte :( Han fick i alla fall bära den från Alvik-perrongen, inte från Stadion-perrongen som han egentligen hade velat.. 
 
Gullisen känner sig hemma hos Lovisa :) 
 
Det var väldigt skönt att ha med sig nallen på jobbet idag tyckte han också. Det var nog lite jobbigt psykiskt ändå att sova över hos mamma och pappa för han däckade på jobbet så fort vi kom dit och han försökte hara tigga till sig ett grisöra en gång :O Då är man riktigt slut om man heter Hippie <3
 
Hippie <3 sin nalle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0