Kallare väder = värmereflekterande bädd tas fram

Däckad varm och gosig Hippie på jobbet idag <3 (Inte världens vackraste bild, men i alla fall...)
 
Precis som rubriken lyder så har jag tagit med mig Hippies värmereflekterande bädd till jobbet igen. Den behövs ju inte under sommarhalvåret, men nu börjar det ju att bli lite kallare ute och är man nerrakad så är man. Den tunna "Grr-affe"-tröjan + den värmereflekterande bädden = Hippie snarkar sig igenom jobbdagen :)
 
Bädden är från Oster och är kanske inte världens finaste när det kommer till färgen; spygrön ovansida och bajsbrun undersida, men den är ett av de bästa köpen jag någonsin gjort! 
 
Så alla ni med frusna vovvar där ute borde absolut införskaffa en (och självklart finns det flera olika märken av värmereflekterande bäddar, men jag skulle inte välja någon annan) :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0