"Var det någon som sa gurka?"

Gurkfantasterna Glenn & Glenn tycker att gurka ska serveras varje dag typ hela tiden <3 
 
Dålig bild, men om det är någon som reagerar på hur deras tår och klor verkar vridna åt sidan så är det helt korrekt. Det är resultatet av att klorna fått bli så långa att de har vridits åt sidan för att inte marsvinen ska gå på dom. Det i sin tur är ett resultat av att deras förra ägare försummat dom och låtit klorna växa sig otroligt långa. Även om de nu har klor som är av korrekt längd så kommer tårna aldrig att se ut som de gjorde innan...
 
För oss skulle man kunna likna det på ett sätt med att ha på sig för trånga skor, då får man ju krokiga tår... Aj. 
 
Hos mig får de i alla fall klorna klippta regelbundet och blir bortskämda (fast på ett nyttigt sätt), de är ju ändå 5 år gamla, grisgubbarna <3 När Baby och Rosetta får det större kommer dessa gubbar få ta över deras bus tror jag, hela 140x50 cm att röra sig på. Där det får plats lite fler gömställen och så. Det ser jag fram emot att få fixa till dom :) Jag skulle jättegärna vilja ha ännu större till dom, men eftersom jag bor i en 1:a så funkar inte det :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0