Baby lever!

Baby kastrerades i början av februari och ja, hon överlevde, vilket var jätteskönt för det hade jag ju oroat mig över. Men hon är en stark och envis tjej det där, en riktig stålkanin <3
 
 Eftersom det snart gått en månad utan någon förändring i henne grävbetéende, trots att hon har fått vara lös i lägenheten när jag inte jobbar, så har jag tyvärr kommit fram till beslutet att sälja henne då jag inte kan ge henne den aktiveringen som hon verkar behöva för att må bra. Det är inget roligt beslut då hon är min enda länk till Tiny, min Tiny Baby som jag kallar henne ibland och för övrigt så är hon en väldigt härlig kanin <3 
 
 
Det här är tyvärr den bästa bilden jagnkqn få till just nu på henne, hon är så upptagen med att gräva att hon inte är riktigt stilla. Det är också därför det är en massa strö utanför lådan... Hon bor i sin "sjukbur", vilket egentligen är Hippies hundbur som jag brukar ta med på utställningar. Hon fick nämligen inte hoppa efter kastreringen och i hennes vanliga bur måste hon hoppa för att komma till toalådan så då blev lösningen denna helt enkelt...
 
Hoppas att hon lugnar ner sig någorlunda så att jag kan sova, men har inga höga förväntningar tyvärr :/ Min Baby Baby, min Tiny Baby <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0