En deppig Rosetta

Jag tror att min fina Rosettis är deppig :( Vilket ger mig dåligt samvete :(  
Därför har jag bestämt mig för att försöka hitta ett nytt hem till henne där hon får en kaninkompis då hon var mycket säkrare på sig själv när hon hade sällskap. Jag har ju inte platsen för sällskap till henne :( 
 
Jag har satt ut en annons på Facebook, så får vi se om det finns någon där som kan erbjuda henne ett hem med de kraven jag har för hennes nya boende <3
 
Foto av Lovisa - Tack <3 
 
Info om Rosetta:
 
Ålder: Ca 1,5 år 
 
Ras: Okänt, troligtvis blandras
 
Annat: Lugn och lätthanterlig, lite blyg, men blir mer framåt med kaninsällskap.
 
Jag har absolut inte bråttom att bli av med henne, hon är världens snällaste och det nya hemmet ska kännas 110% rätt för bästa Rosetta, annars får hon bo kvar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0