Snövit - The musical på Maximteatern

I fredags kväll gick jag och Lovisa på musikal. Japp, musikal. Jag på en musikal...
 
Till mitt försvar så var anledningen till att vi gick Lovisas lillebror Gustaf. Han är nämligen med!
 
Om ni vill se en musikal som är mer för barn än för vuxna (men inte för barn på 3 år, kom igen, vilket barn på 3 år fattar musikaler?), är en nutida version av en gammal klassiker och ni inte har något emot galna kostymer (10-åringen brevid mig när Drottningen gjorde entré: Jävlar!) så är denna musikal något för er. 
 
Den spelas ända till april om ni vill se den och en trailer (som visar nästan allt, men i fel ordning och lite mer information hittar ni här
 
Ett tips: håll utkik efter vakterna, dvärgarna och kaninerna, de står för det roliga i denna musikal :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0