Ny klösmöbel och toalåda

Paola var snäll och hjälpte mig att få hem en till klös som jag haft stående i förrådet på jobbet i flera månader. Det innebar att söndagen spenderades med att få ihop den, vilket tog sin lilla tid då den verkligen var inspirerad av Ikea, men jag lyckades till slut :)
 
Den är riktigt snygg och diskret faktisk. Den heter "Tiger" och är från Ferplast. Dyrare än de vanligare klösen, men som sagt väldigt snygg :)
 
Katterna gillade den från första början, den är helt klart mer än godkänd :D 
 
Olivia testar krypin-delen 
 
Perfekt höjd för enklare spaning tycker Winnie
 
Och även ett perfekt ställe att sova på när man inte orkar hålla ögonen öppna 
 
Nu ska jag bara möblera om lite så att den inte behöver stå rätt upp och ner mitt i rummet :P
 
Bytte även ut toalådan till den nya som hindrar Hippie från att äta kattbajs. Den funkar alldeles underbart och är även den lite diskretare. Katterna använder den utan problem bortsett från att Olivia kan ha lite problem med att ta sig ur den då hon alltid misstar sig på hur mycket sats hon måste ta för att komma upp (den har ju in-/utgången på taket). Men det kommer hon få bättre koll på om ett tag :) 
 
 
Märket heter TOPBOX och liknar Modkat fast är större och passar då bra till stora katter
 
Vad tycker ni? Jag är i alla fall otroligt nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0