Paola, Baloo och Simba på besök

I lördags kom Paola över med Baloo och Simba. 
Jag ska passa Simba när hon åker till Italien i sommar så hon ville helt enkelt se hur han reagerade på katterna :) 
 
Det var nemas problemas med katterna. Han tyckte att dom var lite läskiga, men han kommer absolut att vänja sig. Olivia var den som var mest nyfiken på honom, hon kunde inte låta bli att komma fram till honom då och då för att sedan hoppa upp i klösträdet där hon låg och spanade på honom. Winnie höll sig på spanavstånd liggandes under sängen :) Men som sagt (skrivet) så kommer dom att vänja sig vid varandra under de 2 veckorna jag passar honom. 
 
Paola leker med katterna, här Olivia <3
 
Och Winnie <3
 
Tyvärr suddiga bilder, men det är inte lätt att ta kort när de rör sig så mycket :P Försökte ta kort när Simba var med och lekte också, men det blev bara en massa sudd, ingen hade kunnat lista ut vad det kortet skulle föreställa :P
 
Baloo skötte sig faktiskt bättre än väntat, men det kanske var för att han hade anti-skall-halsbandet på sig.. Men jag tror faktiskt att han skulle kunna vänja sig vid katterna han också :) 
 
Två trötta katter hade jag minsann sedan och roligt hade vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0