Sommar, sommar, sommar

Sommarvärme ute. Imorgon börjar min "Passa Kessie"-vecka och jag tänkte helt enkelt att en promenad från Alvik och hem utan stress kanske skulle vara kul. Vi får väl se hur länge hundarna pallar i värmen, annars tar vi tunnelbanan så att de inte får värmeslag <3
 
Annars så har veckan bestått i att passa Pudel, få upp tavlor (ett år senare) och jobb. Jag passade även på att raka fixa sommarfrilla på Pudel. Amanda tyckte att det blev fult, men alla kunder och jag tyckte att han blev fin i alla fall. Och hur som helst så har det växt ut igen om typ en månad :P Tyvärr fick jag ingen chsns att ta en bild på honom...
 
Living on the edge a la Olivia <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0