En massa motion

Den här veckan har jag och Hippie varit duktiga på att gå. Inte bara hem från jobbet utan även till jobbet! Vi har varit riktigt duktiga, om inte dubbelt så duktiga till och med ;) 
 
Igår eftermiddag spenderades hos Lovisa; film stod på schemat; Fifty Shades of Grey och Ghostbusters blev det. Och tacos såklart ;)
 
Är ledig i helgen så idag, lördag, spenderas hos mamma och pappa. 
Pappa tror att jag inbillar mig, men jag är hundra procent säker på att hissen här inte säger "Huvudingång" utan "Hufvudingång" i äkta överklassanda. Men när jag åker i hissen hos mig så säger "Skitvåningen" och inte "Sjätte våningen"... Skillnaden mellan Östermalm och förorten... 
 
Här är bilder från veckan:
 
Så fin i grönt <3
 
Olivia sover brevid mig i soffan <3
 
Winnies sovstilar är såå roliga :D <3
 
<3 Sååå trött vovve igår kväll <3
 
Nöjd Olivia efter en natt med bus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0