Bortbjuden på middag och en natt utan Hippie

I lördags var jag och Paola bortbjudna på middag med hennes jobbarkompisar så på eftermiddagen lämnade jag Hippie hos Lovisa innan vi åkte vidare. 
 
Simba somnade i mitt knä på vägen dit: 
 
Det var jättetrevligt och maten var jättegod :D Jag fick även träffa Tindra för första gången, Karros mellanpudelvalp. Hon var jättesöt, men nej, pudel är inget för mig. 
 
Hippie fick sova över hos Lovisa då söndagsplanen var att åka till Hundön. Så det var lite tomt hemma utan honom <3 Men katterna blev glada när jag kom hem, likaså marsvinen :) Jag passade på att dra igång katterna med laserpekaren (typ 00.30, haha) då Hippie blir helt skogstokig om jag tar fram den när han är hemma. Så katterna fick sig ett rejält motionspass nu när inte Hippie var hemma. 
 
På söndagen blev det ingen Hundö så jag passade på att städa hos marsvinen innan jag åkte över till Lovisa för film- och seriekväll. Hippie var superglad att se mig såklart <3 Han hade tydligen sovit i hallen i hopp om att jag skulle ha kommit dit inatt, min lillvovve <3 
 
<3 Kessie älskar mig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0