Lite Kessie-tajm och hemskheter

 I torsdags var jag ledig så Hippie och jag spenderade onsdagskvällen/natten hos Lovisa tittandes på serier. Jag var såå trött att det var ett under att jag höll mic vaken så länge som jag gjorde 😕
 
Torsdagen spenderades med att fota kaninungar, äta räkmacka och fira Kessie som fyllde 4 år innan vi åkte hemåt. Eftersom vi skulle passa Kessie så följde hon självklart med oss hem 😜
 
På väg hem ☺
 
Födelsedagsvovven vaknade så här 😪
 
På fredagens jobbpass tyckte Hippie att Kessie försökte charma in sig lite väl mycket hos praktikanten att han i princip satte sig i praktikantens knä för att "markera sitt revir". Lite skumt egentligen då han inte alltid verkar uppskatta praktikantens sätt att visa honom kärlek, men ibland måste man sätta ner foten (tassen) och stå upp för det som är ens eget.. 😕
 
En aningen avis Hippie 😂
 
Jobbpasset blev dock kort på grund av händelsen inne i stan och centrumet stängde kl18...
Jag beställde en räksallad från Waynes att ta med innan vi gick i sakta mak hemåt. Tanken var att jag skulle ha åkt tillbaka med Kessie till Lovisa efter jobbet, men då tunnelbanan var avstängd så blev det lite svårt. Som tur var kunde Lovisas föräldrar hämta upp henne. Resten av kvällen spenderades görande ingenting 😕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0