Rethosta som aldrig ger med sig

Baaah! 
 
Natten till onsdag började jag hosta som bara den. Världens mest irriterande rethosta 😕 Somnade nog först runt 2-snåret 😞 Natten till i torsdags blev det bara värre och jag kunde somna först närmare 4.. 😧 Till och med hundarna har sovit dåligt på grund av detta så i både onsdags och torsdags sov Queenie ända till 11 utan att vilja upp och kissa innan 😮
 
Mysigt
 
När man hör något utanför 
 
 
Jävligt jobbigt med hosta när man jobbar i butik också, att jag pratar gör ju bara hostan argare typ 😂
 
Finisen
 
Jag undrar om dom älskar mig...
 
Kärlek 
 
I övrigt så har jag passat Kessie och kaninerna denna vecka samt Pudel under lördag och söndag. Han kände sig lite sviken av mamma när hon lämnade honom på disken, men han har ju saknat att sitta där, det märktes ändå 😜
Tyvärr så är detta absolut sista gången jag passar Pudel då han flög på Queenie helt utan anledning.. Eller ja, hans anledning är ju att han inte gillar henne, men det får fan vara nog nu, Queenie fattar ju inte att hon ska försvara sig liksom.. Sen har han inte varit bra i magen heller, jag tror att han blir lite stressad av att vara med mig och mina hundar eftersom han inte gillar dom. Det är helt enkelt bäst för alla inblandade. 
 
 
Mys i Lovisas nya soffa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0