Ledighet med kaos och galla

I tisdags var vi lediga, vilket var väldigt trevligt. Det hade ju varit trevligare om jag hade fått sova ut som jag hade tänkt..
 
Men sova kan jag göra när jag är död antar jag...
 
Olivia hade nämligen kattgympa på schemat, rättare sagt; Inte nudda golv eller något annat innehållande akrobatik.. Hon tyckte att det var en ypperlig idé att klättra på våningsburen och det på ett väldigt osmidigt och ljudligt sätt. 
 
Winnie ville ju inte vara sämre så hon övade på sin audition till Idol och använde hela lägenheten som scen när hon försökte komma fram till vilka dance moves som var bäst... 
 
Suck... Man har aldrig tråkigt när man har katter 😂
 
Mitt i alltihopa vaknar Hippie och spyr galla 😕
Min stackars lilla vovve fick inte tillräckligt med mat kvällen innan så hans mage var lite upprörd 😞 Som kompensation fick han lite extra till frukost när han hade spytt klart och sen gick han och la sig en stund till. 
 
Ledsen vovve 💞
 
Han blev lite gladare när vi senare åkte hem till Lovisa där han fick lite tuggben och fick testa en ny (och dyr) tuggbit med krillolja. Den var otroligt populär så jag gissar att han kommer förvänta sig en sådan nästa gång vi kommer dit 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0