Myspys

Jag har två katter.
 
Winnie är den som är väldigt social, både mot mig och människor hon känner. Hon godkände till exempel Paola för 1-2 månader sedan genom att sätta sig i hennes knä, haha. Jag har helt glömt bort att skicka den bilden till hennes uppfödare, men det ska jag såklart göra, är osäker på om Paola vill att jag lägget ut den på bloggen 😉
 
 
Olivia däremot är 100 % ointresserad av människor, oavsett om hon känner dom eller inte. Förutom mig. Ibland alltså. Det är anledningen till att Paola kallar henne för "Anti" 😂
 
När man har en katt som inte är jättesocial är det alltid lite extra mysig när hon självmant kommer och håller en sällskap, som i förrgår; 
 
Zzzznark
 
Eller när hon vill mysa lite, som igår morse:
 
Hihi. lyckades visst kapa hennes öron lite 😜
 
Jag har skrivit det säkert hundra gånger förut, men jag kan inte låta bli att skriva det igen och igen:
 
💞 JAG ÄLSKAR MINA KATTER 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0