Som hund och katt?

Jag har nog skrivit det tidigare, men jag kan inte låta bli att skriva det igen; Jag är så himla glad att jag köpte katter!
 
Dessa två alltså 💞
 
Sååå söta tillsammans 💞
 
Hippie och kattflickorna är riktigt bra vänner, de tycket verkligen om varandra och jag tycker absolut att Hippie tycker att det aldrig är tråkigt hemma 😉
 
Hund, katter och marsvin är alla vänner här. Jag skulle utan problem kunna lämna hemmet med marsvinen springades fria och varken katter eller hund skulle hitta på något elakt 💞 Tyvärr så har jag ingen möjlighet till att låta marsvinen springa helt fria, min lägenhet är ju inte jättestor.. Drömmen skulle vara att kunna ha ett helt rum enbart till marsvinen så att de skulle kunna bo i stora flockar (hanar och honor separata såklart). Det är något jag verkligen ser fram emot att fixa den dagen jag kan flytta 😀

Kommentarer
Postat av: Karolina Nilsson Grenabo

Vilka mysiga bilder och härlig inställning du har! :)

Svar: Tack ☺
Sofia

2017-01-22 @ 09:41:53
URL: http://grenathegreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0