Winnies oturliga början på 2017

Det första jag gjorde det här året var att ringa veterinären då Winnie gjorde illa en klo några dagar före Nyårsafton. Jag är inte förvånad egentligen, det är ju apor jag har, inte katter ;P 
 
Jag och Hippie följde med Winnie till veterinären, vilket var samma dag som det var snökaos och diverse förseningar på tunnelbanan.. Hon fick stanna kvar för att sövas och få klon bortopererad, tänkte att det var lika bra så att allt blir rent och snyggt (och rakat för den delen).
 
När vi kom och hämtade henne efter jobbet hade vi en katt som skulle ha tratt på sig i 7 dagar.
Tratt i 7 dagar.
Tratt.
7 dagar.
Tillåt mig asgarva.
HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAH.
Ok nu är jag klar. 
 
Winnie och hennes nyrakade tå 
 
Winnie hade tratt på sig i 5 minuter efter att vi kommit hem. Hon störde sig visserligen inte lika mycket på tratten som Olivia gjorde, men nej, mina katter är varken trattkatter eller hängmattekatter...
 
Från en annan vinkel 
 
Med hjälp av Espree 3 in 1 Wound Cream/Healing Cream som jag fick låna av Lovisa, samt Lovisas och även hennes mammas hjälp vid ett tillfälle så gick det alldeles utmärkt utan tratt och nu ser klon fantastisk ut!
Tack igen för hjälpen, Lovisa :D <3  
 
Det kommer självklart ta ett bra tag innan klon börjar växa ut igen, men det får ta den tiden det tar :) 
 
<3 Nöjd kisse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0