Semestervecka 1 snart avklarad

Det är så himla typiskt att tiden går så fort egentligen. Ett tag trodde jag aldrig att det skulle bli fredag, men se där, fredagen är här! 
 
I tisdags drog jag med mig först katterna och Queenie till Lovisa. Sen åkte jag tillbaka hem och hämtade Hippie och Kessie i all hast så att vi skulle hinna gå till Donken och köpa middag. Efter det blev det en massa städande hos kaninerna innan sängdags. 
 
Onsdagen började riktigt bra då jag, katterna samt Hippie Queenie och Kessie sov till 12 😀 Inte non stop visserligen, men skönt som bara den var det! För min del spenderades dagen tittandes på K-drama medans Lovisa hade sin sista jobbdag innan hennes semester. När hon kom hem överraskade hon mig med den väska som jag hade beställt till Queenie förut, men inte fått hem 😀
 
Nya väskan passade henne som handen i handsken eller vad säger ni? 😉
 
På torsdagen vaknade jag då jag kände mig utstirrad:
 
 
Men sedan somnade de om så här gulligt:
 
Suddig, men gulliga ändå <3 
 
Torsdag innebar också ett besök på banken för att se hur mycket jag och Lovisa skulle kunna låna till en bostad, men först åkte vi hem till mig en snabbis med lite grejer innan vi åkte hem till Lovisas föräldrar för att lämna hundarna.
 
Att åka tunnelbana med dessa två är ju lätt som en plätt 😍
 
Efter bankbesöket handlade vi lite innan vi åkte tillbaka till Lovisas föräldrar för att käka riktigt god mat och valparna busade järnet nästan hela tiden 😂
 
Idag, fredag, blir Queenie hela 12 veckor så hon skulle självklart få sin vaccinationsspruta. Mer om det i ett eget inlägg senare 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0