Snipp, snapp, snut...

... Så var semestern slut! 
 
Tre veckor går riktigt fort ändå. I alla fall om man har äventyr inplanerade för vovvarnas skull 😉
 
Så vad har vi hittat på sedan senaste inlägget? 
 
Det blev den årliga trippen till Fjäderholmarna:
 
Som att Queenie inte gjort annat än åkt båt, ascool tjej denna 😎
 
Och god mat på Rökeriet. Deras rökta räkor är fööör goda alltså! Tyvärr då höll inte ceasarsalladen måttet då kycklingen var på tok för torr, blä, så lite besviken blev jag där 😕
 
Mys hos "brorsan" under matbordet 
 
💞
 
Vi gick även vår årliga Gärdet/Djurgården-promenad:
 
Som även den avslutades med god mat, denna gång på Café Ekorren. De gjorde mig inte besviken! Ceasarsalladen här är så sjukt god!
 
Valparna tar en välförtjänad tupplur på caféet
 
Hundön hann vi med en dag också:
 
Med käk på Brostugan som alltid har gott kycklingspett förutom denna gång då det var bränt 😣
Men jag har inga bilder från den dagen 😕
 
Bilder från resten av semestern: 
 
Tröttmössor
 
Bästa utkiksplatsen
 
"Jag ser allt"
 
 
💙
 
Mysisar
 
😴
 
😍
 
Är man trött så är man 😂
 
Utslagna valpar
 
Winnie vill också sova nära
 
Badkarskatten Olivia 
 
Handfatskatten Winnie
 
🐱
 
 Dessa två 💞 varandra
 
💞
 
Sova bör man, annars dör man
 
Idag började jag jobba igen 😞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0