Midsommarafton 2017

Midsommarafton spenderades hos Lovisas föräldrar, men eftersom Lovisas kaniner behövde lite kärlek innan vi kunde åka till dom så var planen denna:
  • Lovisa hämtar mig och vovvarna 
  • Vi åker och hämtar upp mer strö och hö från hennes butik
  • Vi åker sen hem till Lovisa och ger alla kaniner mat och vatten
  • Vi åker till Lovisas föräldrar
Planen avvek inte särskilt från ovan egentligen...
Om man bortser från att när Lovisa hämtade upp oss så såg jag något fluffigt i baksätet 😮 Och visst var det en lite valp 😍
 
Så det blev en massa valpbus heeela dagen! 
Yuki och Queenie fann varandra på en gång och med lilla Nova så var de hela tre galna valpar som röjde non stop. Nästan i alla fall 😉 Queenie är ju minst så hon var tvungen att power napa till och från innan hon kunde röja vidare 😂
 
Gammelvovven 💞
 
Kyligt ute 😨

Lilla Yuki 😍
 
Tröttis 😴
 
Mysigt 😴
 
Tröttans 😪
 
Två buspromenader på golfbanan blev det minsann. Det är kul att dom kan få springa lösa någonstans och här har dom ju elnät runt på grund av alla vildsvin som härjar där annars så jag kan vara säker på att Hippie inte sticker  😜 Men han skötte sig riktigt bra ändå, bäst på promenad nummer två då jag självklart inte hade något godis med mig 😞 Men så är det alltid 😉
 
Fullt ös!
 
Alltid skönt att rulla sig tycker Hippie 😂
 
Yuki och Nova 😍
 
Självklart höll vädret i sig tills det var dags för oss att åka hemåt, då var det spöregn för fulla muggar... Men det ska ju typ regna på Midsommar. Så bättre sent än aldrig eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0