Nybadade kissar

Igår kväll var det dags för katternas månadsbad.
Det var inte uppskattat av Olivia, hon tyckte att jag överdrivit badandet sen förra utställningen så den här gången ville hon minsann inte vara med. Jag lyckades dock bada klart henne trots stretande och otaliga flyktförsök från duschkabinen. Det tog henne också till långt inpå natten innan hon förlät mig för denna hemska handling, lillskruttan 💞
 
Winnie var lite lättare, bara lite. Hon försökte inte att klättra på väggarna i alla fall så jag får vara glad för det lilla, haha.
Hon förlät mig riktigt fort denna gången, till min förvåning. Det har ju alltid tagit en hel natt tidigare 😜
 
Förlåtande min á la Winnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0