Självlärd apportör

Min lilla självlärda apportör äääälskar att apportera godispapper! 
Vilken tur att mitt och Lovisas godisförbud är över nu (1 mars), det första godiset jag köpte då var nämligen Franska fruktkolor. Dels för att de är goda, men främst för att jag vet hur mycket Olivia gillar att apportera godispapper 😂 Vad gör man inte för sina pälsklingar liksom 😜
 
Hon har ju alltid sprungit efter dom när jag kastat, men det var kanske först för en månad sedan som hon började komma tillbaka med den jag kastat. Hon kanske blev besviken när jag inte kastade några fler då godiset (och därmed pappret) var slut 😂
 
Nu kan hon även bara välja en från golvet och komma med den till mig när hon vill att jag ska kasta åt henne 😍
 
Olivia 💞 hennes godispapper 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0