En jobbig sommar väntas...

Eftermiddagsjobb idag! Som vanligt så innebär det att jag och Hippie går till jobbet.
Idag möttes jag och Lovisa upp och gick tillsammans då jag ska passa Kessie till på söndag 💞
 
Det är alltid trevligt med lite promenadsällskap, men det var riktigt varmt! Så pass varmt att Hippie kände att han var tvungen att lägga sig i skuggan och vila ett tag, vilket aaaaldrig har hänt tidigare under hans 8 år 😮
Detta är verkligen ett tecken på att han börjar bli gammal, att värmen blir för jobbig för honom 😕 Stackarn ❤
Så nu blir det helt enkelt att leta fram en tunn t-shirt och blöta den innan vi går så får han ha den på sig. Han har ju ett kyltäcke från Hurtta, men den är egentligen rätt klumpig tyvärr så jag tror att en t-shirt blir bättre...
 
Jag ska även ta mig i kragen och våga kolla hur min rakapparat mår egentligen. Om det är maskinen det är fel på eller om det är skäret... Jag hoppas att det bara är skäret för då tänker jag raka Hippie helt naken för att underlätta nu i värmen, annars måste jag köpa en ny maskin helt enkelt, men vi får hålla tummarna ☺
 
Så här dålig kvalitet blir det på bilderna när jag zoomar 😑 Men det är ju bättre än inga bilder alls: 
 
Supervarmt! 
 
Något spännande? 
 
En jobbig sommar väntas för Hippie, men jag hoppas att vi kan göra det bästa av situationen i alla fall 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0