Kartonglek och nytt köksbord

Jag, mamma och pappa åkte till Ikea i onsdags så att jag kunde köpa mitt köksbord (och två stolar) så här två år efter inflytt 😂
 
Katterna blev riktigt nyfikna när jag skulle börja bygga ihop allt och ville hjälpa till. Och med hjälpa till menar jag ju inte att de tog upp skruvdragaren och sa "nu kör vi!"... De lade sig tillrätta på bordsskivan samt tillhörande grejer och var riktigt nöjda med sin insats 😂
 
För övrigt tog det mig hundra år att bara sätta ihop en enda stol 😑 Det var som ett jävla plockepinn; en väldans massa pillande innan jag blev klar...
 
Kartongälskande Olivia blev så glad över att jag lät denna kartong ligga kvar att hon försökte övertala Hippie om att leka lite 😂
 
 "Hittar du något spännande?" 😮
 
 "Kom och lek med mig, vi kommer ha jättekul!" 😀
 "Säg till henne att hon är konstig, mamma" 😧
 
 Så här trött blir man av en hel kväll med kartonglek 😴
Trackback
RSS 2.0