Gott och blandat

Nu var det några dagar sedan mitt senaste inlägg..
Det har inte hänt så jättemycket faktiskt. Jag har passat Yuki och blivit gråhårig på köpet samt varit ledig i 4 dagar. Världens mest produktiva lediga dagar. Inte. Eller jo, om man räknar i serieväg så absolut, haha.
Jag har även publicerat min hemsida och mäklaren har lagt upp min lägenhet som kommande försäljning. Men var fan hittar man ett hus som inte kostar skjortan med asstor tomt och nära till kommunikationer?
"Det kommer" som mäklaren sa... 
 
Lite bilder sen sist:
 
När man har hela soffan för sig själv
 
Mys med Hippies rumpa som huvudkudde
 
Undrar om hon planerar ett mord..
 
Bus i vått gräs är kul
 
Mysigt 
 
Winnie är en perfekt huvudkudde
 
♥ 
 
Olivia ♥ Hippie
 
Min!
 
Supertrött
 
Bästa vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0