Sista rakningen?

Jag sitter och funderar på om dessa två ska bli rakade för sista gången innan snön börjar falla. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer de bli rakade minst en gång till för pälsen växer så himla fort! Men det ska bli kul att raka Queenie, hon är på god väg att få sin vuxenpäls så det ska bli spännande. Om jag inte är helt ute och cyklar så blir hon 5 månader någonstans nu, haha. Hon har tappat de flesta av valptänderna också, så jag hoppas att resten kommer följa av sig självt för det blir en dyr historia annars..
 
I tisdags åkte vi hem en stund innan jobbet för att kolla till mössen. Det innebar också att vi gick till jobbet för första gången på hela sommaren. Guuuud vilken dålig kondis vovvarna hade fått. Jag fick till och med bära Queenie en bit för hon såg helt vimmelkantig ut ett tag. Sedan spenderade de jobbpasset snarkande som två fyllon, haha. 
 
 
Ja, vi borde väl flytta hem igen, hela bunten... En riktigt bra anledning är just att dessa två behöver börja gå till/från jobbet igen. Det är ju liiite långt att gå till Vällingby från Alvik med två vovvar som hittar på diverse tidsutdragna grejer...
Men jag måste nog skaffa nya mattor först tror jag. Även om Hippie tydker att det är jätteroligt att slira på golvet så vill jag ju kunna sälja lägenheten utan att behöva slipa golvet först, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0